Múlt és jelen év a KKV-k szerint

Elkészült egy felmérés, mely a kis és középvállalkozók tapasztalatait, valamint jövő évi terveit gyűjtötte össze. A kutatás ideje alatt arra az eredményre jutottak a hazai kis és középvállalkozások bevételeit tekintve, hogy az esetek többségében a tavalyi év sikeresebb volt, mint 2014-es év. Ennek a sikernek az egyik oka valószínű az internet marketing megfelelő végzése, mely magát az értékesítés tevékenységét segíti. A marketing ezen ágazata manapság már egyre inkább fókuszba kerül, hiszen hihetetlen hatással tud lenni a vásárlóközönségre, csupán a szakszerű alkalmazásra van szükség. A vállalatok vezetőinek csupán arról kell leszokniuk, hogy az internet marketing tevékenységét ne ők végezzék, mert ehhez szükséges a szakértelem és a tapasztalat. Sokkal többet tudnak vállalatuk sikeréért tenni, ha marketing ügynökséghez fordulnak segítségül és a megfelelő emberre bízzák a az internet marketing tevékenységének végzését.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás