Elkészült egy felmérés, mely a kis és középvállalkozók tapasztalatait, valamint jövő évi terveit gyűjtötte össze. A kutatás ideje alatt arra az eredményre jutottak a hazai kis és középvállalkozások bevételeit tekintve, hogy az esetek többségében a tavalyi év sikeresebb volt, mint 2014-es év. Ennek a sikernek az egyik oka valószínű az internet marketing megfelelő végzése, mely magát az értékesítés tevékenységét segíti. A marketing ezen ágazata manapság már egyre inkább fókuszba kerül, hiszen hihetetlen hatással tud lenni a vásárlóközönségre, csupán a szakszerű alkalmazásra van szükség. A vállalatok vezetőinek csupán arról kell leszokniuk, hogy az internet marketing tevékenységét ne ők végezzék, mert ehhez szükséges a szakértelem és a tapasztalat. Sokkal többet tudnak vállalatuk sikeréért tenni, ha marketing ügynökséghez fordulnak segítségül és a megfelelő emberre bízzák a az internet marketing tevékenységének végzését.
