Jobb légzés, jobb egészség – Buteyko módszer

A Buteyko módszer egy klinikailag bizonyított, természetes, biztonságos légzéstechnikai program, amely kihasználja a test öngyógyító képességét. Alapja a légzés általános orvosi elvei és a Bohr-effektus. Nagyon gyakran fordul elő olyan hibás légzési szokás, mint a szájon át történő légzés, a mellkas felső részének túlzott használata vagy nagy lélegzetvétel. Egészségünk szempontjából ezek a laikus számára jelentéktelen dolognak tűnhetnek, de mégis észrevétlenül befolyásolhatják egészségünket és kellemetlen tüneteket okozhatnak.

A légzés módja meghatározza a test biokémiáját és működését minden egyes lélegzetvételkor. A diszfunkcionális légzési minták módosíthatják a test biokémiáját, komolyan befolyásolhatják az érzelmeket, a keringést, az emésztési funkciókat és a légzésben részt vevő mozgásszervi struktúrákat. Ezért sok tünetet és állapotot okozhat, vagy súlyosbíthat a diszfunkcionális légzés. A Buteyko módszer célja a fiziológiailag normális légzés helyreállítása és a kapcsolódó tünetek javítása. A program légzőgyakorlatokból és a mindennapi életben történő légzésre vonatkozó egyéb iránymutatásokból (testmozgás, beszéd, táplálkozás, alvás stb.) áll, a légzés maximális irányítása és a negatív tünetek jelentős csökkentése érdekében.

A Buteyko online tréningsorozat azonnal használható, hatékony eszközöket nyújt, amit a mindennapokban könnyedén alkalmazni tud egészsége visszaszerzése érdekében.

A tréningen megismerheti milyen a helyes funkcionális légzés, annak pozitív hatásait és megtudhatja, hogy a helytelen légzésnek milyen hatásai vannak az egészségre. A Buteyko módszer gyakorlatai és azok helyes kivitelezése központi elemet képez a tréning során. A gyakorlatok segítségével visszaállítható az egészséges légzés, és csökkenthetőek a kellemetlen tünetek.

Az online tréning előnye, hogy otthona kényelméből vehet részt, ez ötvöződik a kiscsoportos foglalkozások előnyeivel, így maximalizálható a fejlődés üteme.

Az 5 héten át tartó online élő Buteyko tréningen és az otthon való rendszeres gyakorlással javulnak az olyan gyakori panaszok, mint például az asztma, nehéz légzés, nátha, szorongás, pánikrohamok, horkolás és alvászavarok is.