A B2B marketing végzése során is számtalan fortélyt tudunk alkalmazni, melyek által sokkal sikeresebbek lehetünk, mint gondolnánk. Néha elég csak néhány apróságra odafigyelni, és teljesen más lesz vállalatunk megítélése, mint ha csak a „nagy könyv” szerint végeznénk marketing tevékenységünket. Az egyik nagyon jelentős momentum a B2B marketing végzése során, mely egyébként annyira egyértelmű, hogy sokan valószínűleg azért nem is figyelnek oda rá, hogy az interneten keltsünk jó benyomást. Hiszen a legtöbb esetben, ha egy vállalat vezetőjében igény és vágy alakul ki egy termék vagy szolgáltatás iránt, először a világhálón néz utána a lehetőségeknek és csak ezt követi az ajánlatok bekérése. Ha pedig megérkezett hozzá az összes ajánlat, utána néz a vállalatoknak és a legszimpatikusabbal veszi fel a kapcsolatot még akkor is, ha árak nem annál a cégnél a legkedvezőbbek. Tehát a B2B marketing egyik alapszabálya figyelemfelkeltés és szimpátiaébresztés úgy személyesen, mint az interneten keresztül.
