Impulzusvásárlások az ünnepek alatt

Hatalmas potenciál van az impulzusvásárlásokban. A reklámügynökség csapata szerint egész évben fontos lehet ezt a lehetőséget kiaknázni, de az ünnepi időszakban vétek lenne kihagyni. A digitális reklámügynökség szerint nem csak a fizikai, de az online boltokban, webáruházakban is mérhető az impulzus vásárlások számának megemelkedése az év végéhez közeledve. Írunk egy példát. Ünnepi gyertyatartót szeretnénk vásárolni, az gyakorlatilag mindegy, hogy magunknak, vagy ajándékba. Mielőtt, vagy miután kosárba tesszük, a rendszer felkínál nekünk néhány kapcsolódó terméket. Egyszerűen csak a szemünk elé kerül, amire addig nem is gondoltunk, pedig annyira kézenfekvő. És a digitális reklámügynökség szerint ennek hatalmas ereje van. Hogy úgy kialakítani a webáruházunkat, hogy aki gyertyatartót vesz, annak mutasson pár hozzá passzoló gyertyát, vagy elektromos gyertya gyújtót, vad led fénnyel világító gyertyákat. Ha jól belegondolunk, akkor ilyen helyzettel már biztosan mi is találkoztunk online vásárlásaink során. Könyv, könyvjelző, cipő, cipőtisztító és még hosszan sorolhatnánk. Nem nagy összegű tételek, de mégis növelik a kosárértéket és a webáruház forgalmát. Hasonlóan jól bevált módszer, amit a reklámügynökség gyakran javasol, a remarketing lehetősége. Amikor valaki nézelődik az oldalunkon, de nem feltétlenül vásárol, akkor a többi felületen a mi weboldalunk, webáruházunk termékeit, szolgáltatásait jelenítjük meg. Így ott maradunk a látogató fejében, és ezek a reklámok nagy arányban generálnak a korábbi látogatókból vevőket, érdemes tehát élni velük.