Facebook: miből lesz a cserebogár

A Facebookban kezdetben szinte senki sem hitt, csak a négy tanuló, akik megalkották. De ki is gondolt volna rá, hogy egyszer dollármilliókat érő vállalkozás lesz abból a projectből, ami egy kollégiumi szobából indult? A közösségi oldal egy jó ötletre épült, de azért viszonylag hamar kiderült róla, hogy sokkal több van benne, mint amit kezdetben sejtetett.  A közösségi oldal napról napra fejlődött és fejlődtek vele együtt a társalapítók is. Egy idő után bebizonyosodott, hogy a sok munka és belefektetett idő egy bizonyos szint után már nem elég. Ahhoz, hogy a még gyerekcipőben járó közösségi oldal szintet tudjon lépni, szükség volt pénzre is. A kezdeti anyagi befektetés búsásan megtérült. A Facebookközösségi oldal mára már olyan népszerűvé, mondhatni nélkülözhetetlenné vált, hogy 207 országban, több mint két milliárd ember használja napi szinten. Kezdetben az ismerőseinkkel tartottuk rajta a kapcsolatot, hiszen az oldal lehetővé tette, hogy akár más országokban élő barátainkkal, rokonaikkal is újra felvegyük a kapcsolatot. De a Facebookon szerveztünk eseményeket, és itt tárgyaltuk ki a mindennapok történéseit is. Az oldal azért is volt vonzó az emberek számára, mert ingyenesen kínált olyan szolgáltatásokat, amikért korábban, -például a mobiltelefon szolgáltatóknak- fizetni kellett.